Importanța clasamentului
Cercetările arată că aproximativ 85% din toate site-urile se găsesc prin intermediul motoarelor de căutare
Este procesul ce afectează vizibilitatea unui site web sau a unei pagini într-un rezultat neplătit al motorului de căutare – deseori denumit “natural”, “organic” sau “câștigat”. În general, dacă ne referim la proiecte bine optimizate SEO (aranjate, cu articole etichetate și sponsorizate) când un site apare în lista cu rezultatele căutării într-un motor de căutare precum Bing sau Google, cu atât mai mulți vizitatori vor primi de la utilizatorii motorului de căutare. SEO poate viza diferite tipuri de căutare, inclusiv căutare de imagini, căutare locală, căutare video, căutare academică, căutare de știri și motoare de căutare verticale specifice industriei.
GEKOHOST, prin partenerii săi autorizați, poate crește rangul în motoarele de căutare și traficul de site al oricărei companii. Expertiza oferită de personalul nostru tehnic și de copywriting permite GEKOHOST să satisfacă cu succes nevoile companiilor cu site-uri complexe în industrii competitive și creative.
În primă fază analizăm un site web, urmat de crearea unui plan de tip pas cu pas pentru ca site-ul să comunice mai eficient cuvintele cheie motoarelor de căutare. Scopul nostru final este de a obține clienților noștri mai mulți vizitatori și o conversie mai mare a vânzărilor și respectiv atragerea potențialilor clienți.
Scopul optimizării pe pagină și în afara paginii este generarea unei teme compatibile cu cuvintele cheie dorite. Motorul de căutare este un robot, nu un om… și, prin urmare, trebuie să urmezi procesul nostru dovedit de a educa robotul astfel încât acesta să ducă site-ul tău sus atunci când potențialii clienți caută cuvinte cheie specifice legate de afacerea ta în online.
Înainte de a începe un proiect de optimizare a motorului de căutare (SEO), este important să înțelegi procesul implicat într-o campanie eficientă de SEO. GEKOHOST se adresează clienților care necesită o abordare intensivă a marketingului motorului de căutare.
Densitatea cuvintelor cheie îți indică cât de des apare un termen de căutare într-un text virtual în raport cu numărul total de cuvinte pe care le conține acesta
Optimizarea pe pagină se referă la toate măsurile care pot fi luate direct pe site pentru a-și îmbunătăți poziția
În domeniul SEO, link-ul de construcție descrie acțiuni menite să crească numărul și calitatea legăturilor de intrare către o pagină Web
Revizuirea SEO constă în mai mulți factori, cum ar fi verificarea de conținut, structura de legătură, conturile social media și încrederea pe internet
Cercetările arată că aproximativ 85% din toate site-urile se găsesc prin intermediul motoarelor de căutare
96% dintre utilizatorii de Internet încep să caute pe Web printr-un motor de căutare important (Google, Bing, Yahoo, AOL)
SEO îți permite să alegi expresii de cuvinte cheie pentru căutările efectuate de potențialii clienți
În ianuarie 2016 au fost efectuate peste 17,5 miliarde de căutări cu rezultate de căutare de 342 miliarde
SEO-ul solid și design-ul prietenos de căutare vor rezulta în vizitatori extra pentru site-ul tău
Percepția consumatorilor este că un site web profesional este clasat într-un motor de căutare cât mai sus posibil
În calitate de experți în industria de optimizare a motoarelor de căutare și de marketing, conducerea, angajații și partenerii GEKOHOST au o experiență dovedită pentru elaborarea unor strategii eficiente de marketing pe internet cu rezultate măsurabile și pe termen lung.
DESIGN EXPERT
SEO EXPERT
CODE EXPERT
HR EXPERT
Te vom ajuta să îți atingi obiectivele și să îți dezvolți afacerea.